Noves incorporacions al Sistema d'Interconnexió de Registres

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

06 juny 2018

Actualment s'avança en la incorporació de Diputacions Provincials

Una vegada finalitzada el passat 10 d'abril la integració de totes les CCAA en el Sistema d'Interconnexió de Registres, s'avança actualment en la incorporació de Diputacions provincials i Capitals de província.

Les últimes incorporacions de Diputacions són: Burgos, Còrdova. Huelva, Jaén, León, Màlaga, Sevilla, Teruel.

Falten per incorporar-se les Diputacions de: Llaurava/Àlaba, Almeria, Cadis,
Castelló/Castelló, Ciudad Real, Conca, Granada, Guipúscoa, Lugo, Orense, Pontevedra, Soria, Valladolid, Bizkaia i Zaragoza.

Es preveu que en els pròxims mesos augmenten significativament el nombre de municipis integrats en SIR gràcies a la incorporació de les seues Diputacions, en donar servici les Diputacions a les entitats locals de menys de 20.000 habitants.

Respecte a les capitals de província, cal destacar que, amb les incorporacions de Bilbao, Santander i Sevilla, resten tan sols 9 capitals de província per integrar-se en SIR: Castelló/Castelló, Jaén, Lugo, Orense, Pamplona, Donostia/Sant Sebastià, València/València, Vitòria-Gasteiz i Zaragoza.

Més informació en Solució SIR del CTT.

• Interoperabilitat
  • Infraestructures i servicis comuns