Notable augment de les transmissions a través de la Plataforma d'Intermediació

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

01 juny 2018

Gairebé 17 milions de transmissions s'han realitzat només en el primer trimestre de 2018

El nombre total de transmissions de dades SVD realitzades a través de la plataforma d'intermediació ha continuat augmentant durant el primer trimestre de 2018, amb un repunt espectacular, com es pot apreciar, en el mes de març. Descomptant l'efecte puntual de l'any passat s'observa que la tendència sostinguda de creixement és imparable.

Figura 1. Comparativa de transmissions de dades totals PID últims 5 anysFigura 1. Comparativa de transmisiones de datos totales PID últimos 5 años

Aquest notable increment és atribuïble en gran manera a l'increment experimentat al seu torn per les transmissions de dades efectuades als serveis de la Direcció general del Cadastre on s'aprecia un gran augment sobre la mitjana que es realitzava durant l'any anterior, de més de 150.000 mensuals, i que en el mes de març va augmentar fins a gairebé el mig milió de consultes tramitades, com es mostra en el següent gràfic.

Figura 2. Record de transmissions de la Direcció general del Cadastre al marçFigura 2. Record de transmissions de la Direcció general del Cadastre al març

Se han disparado asimismo el número de datos intermediados a través de otros dos organismos como son la Tesorería General de la Seguridad Social y el Ministerio de Justicia. En este último caso se ha multiplicado por más de dos la cifra del mes anterior llegando a superar el millón de transmisiones sólo en el mes de marzo.

Figura 3. Transmissions de la TGSS i comparativa amb anys precedentsFigura 3. Transmissions de la TGSS i comparativa amb anys precedents

L'increment de serveis electrònics disponibles en el primer trimestre de 2018, així com el notable augment del nombre de transmissions mitjançades, segueixen posant de manifest l'esforç i la capacitat de l'Administració Pública per prestar un servei cada vegada millor a la ciutadania.

Per a més informació d'ús té disponible els indicadors de la Plataforma en DATAOBSAE i de la Solució PID -SVD  del CTT.

• Infraestructures i serveis comuns
  • Centre de Transferència de Tecnologia