Incorpóranse 22 novos servizos á PID durante o primeiro semestre de 2018

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

20 xullo 2018

O record absoluto de incorporacións, con once novos servizos dispoñibles a través da Plataforma de intermediación de datos, produciuse no mes de abril.

A plataforma de intermediación incorporou vinte e dous novos servizos no primeiro semestre de 2018, o que supón un incremento do 25% con respecto ao número de servizos activos a finais do ano pasado.

Fig.01. Evolución de servizos intermediados: período dic-jun

Increméntase, pois, a tendencia observada no arranque do ano en canto ao número de servizos agregados. O record absoluto de incorporacións produciuse no mes de abril, con once novos servizos, o maior aumento nun mes desde o inicio da serie.

É de esperar que o aumento de Servizos e Organismos usuarios da Plataforma de Intermediación de Datos no primeiro semestre incremente á súa vez o dato global de transmisións no ano 2018.

O número de organismos que utilizou polo menos un servizo intermediado no ano en curso, está a piques de superar a metade de 2018 o dato de decembro de 2017. O crecemento interanual ha subido en xuño desde os 881 organismos ata os 1035.

Fig02_Organismos_que_utilizan servizos_ intermediados

Fig.02. Organismos que utilizan servizos intermediados

Desde o ano 2007 son xa máis de 360 millóns as transmisións realizadas a través da Plataforma de Intermediación de Datos, co consecuente e significativo aforro en trámites presenciais que supuxo tanto para o cidadán como para a Administración.

O modelo de custos estándar, en función da facilidade ou dificultade para obter a información por parte do cidadán, o tempo estimado en obter a dita documentación e o aforro na tramitación do expediente —cotejo de información, validación, desprazamentos, perda de horas de traballo, etc.— establece un aforro medio por transacción electrónica de datos de 5€.

Un cálculo estimativo, tomando en conta o acumulado de transaccións realizadas no últimos once anos de existencia da Plataforma de Intermediación de Datos, situaría o aforro total aos cidadáns e a Administración por encima dos 1.800 millóns de euros.

Fi03_TransaccionesAcumuladas_2007-2008

Fig.03. Transaccións acumuladas 2007-2018