A Deputación de León proporciona unha nova ferramenta aos Concellos da área rural para a implantación da Administración Electrónica

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

11 abril 2018

A Institución Provincial segue o seu compromiso coa implantación da Administración electrónica e quere chegar ao máximo de operatividade a través da mesma en todos os Concellos da provincia

O presidente da Deputación de León presentou aos alcaldes da provincia a administración electrónica para concellos e o Plan de Conectividade, a través do que a institución provincial colabora para levar internet aos municipios que aínda non o teñen.

A Lei de Racionalidade e Sustentabilidade das Administracións Locais, coñecida como LERSAL, define como unha das competencias das deputacións os servizos de administración electrónica. “Esta institución está totalmente envorcada en adaptarse ao proceso de transformación que vive a nosa sociedade e que, coa entrada en vigor da nova Lei de Contratos do Sector Público, supón un cambio do modelo de relacións das administracións públicas cos cidadáns”, explicou o presidente da Deputación.

Este compromiso coa implantación da administración electrónica iniciouse cando a Deputación de León realizou e financiou as páxinas web dos concellos da provincia, unha implementación que contou con dúas premisas. En primeiro lugar, establecer unha estrutura estandarizada para que os cidadáns tivesen un acceso aos contidos que lles resultase familiar cunha información xeral equivalente e, por outra, que todas as webs municipais tivesen similares contidos administrativos, os que eran relevantes para administración e administrado.

Agora, a institución provincial quere dar un paso máis “un salto cualitativo que suporá incorporar a administración do futuro ao día a día de cada un dos vosos concellos”, afirmou Juan Martínez Simpático, quen puxo como exemplo que, ata agora, só era posible descargar impresos estandarizados, que logo se debían presentar fisicamente no propio concello. “E coa nova ferramenta que imos dispensarvos poderanse realizar trámites e transaccións entre administración e administrado a través do computador e sen necesidade de ir fisicamente aos concellos, nin necesidade de estar suxeitos a desprazamentos, horarios nin papeis”, sinalou.

A Deputación permitirá que, a partir dunhas semanas, póidanse realizar entre 100 e 150 trámites administrativos a través de internet. “Con iso, chegaremos ao máximo de operatividade a través da administración electrónica en todos os concellos da provincia e sobre todo, que non terá ningún custo para vós”.

Desta forma, entre outras funcións, será posible pedir un certificado de empadroamento, solicitar e tramitar unha licenza de obra, de actividade, facilitará ao cidadán coñecer en que momento atópase o seu expediente e saber cantos expedientes-trámites ten en curso co seu concello e, mesmo, facilitaranse pagos como unha multa ou diferentes licenzas. Todo iso tamén incluirá ferramentas como rexistros telemáticos, xestores documentais, arquivos de expedientes, compulsas ou notificacións, cun elemento básico como é a seguridade.

Deste xeito permitirase  que todos os concellos menores de 20.000 habitantes teñan operativa a sede electrónica durante a primeira quincena do mes de abril. E será a partir do día 16 de abril e ata o 12 de xuño cando se desenvolverán os cursos de formación que, paralelamente, realizará a Deputación tendo en conta as necesidades de cada concello, na que participarán os técnicos necesarios para desenvolver todas as potencialidades que permitirá a administración electrónica. “"Creo que aínda non somos capaces de divisar a importancia que vai ter este paso que estamos a dar porque cambiará, e non haberá volta atrás, a relación das administracións cos seus cidadáns”, explicou Juan Martínez Simpático.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Interoperabilidade