"/>

Eap - Criptológico Nazionala eta FEMP bat argitaratzen ezartzeko gida ENS toki-erakundeetan
accesskey _ mod _ content

El Centro Criptológico Nacional y la FEMP publican una guía para la implantación del ENS en las entidades locales

2017ko urriaren 16a.

Euskaltelen logotipoa segurtasun eskema nazionala

El objetivo del documento es ayudar a los ayuntamientos, especialmente a los de menor población, a definir su propia hoja de ruta personalizada en los distintos procesos de gestión que requiere la adecuación al ENS dentro del proceso global de transformación digital de las entidades locales.

Espainiako probintzien eta udalerrien federazioak (FEMP), zentro Criptológico nazionala, publiko egin Gomendioak: ibilbide liburua egokitzeko segurtasun eskema nazionala (ENS) (Ireki leiho berrian) . Liburu horretan, saio bat egiten da jarraibideak deskribapena, jarraitu beharreko urratsak, betebeharrak eta lortzeko ibilbide-orria betetzen ote dituzten, ENS pertsonalizatua definitzea definizioa kontuan hartuta eta lege-esparrua, rolak gaitasunen arabera hartu beharreko eskema, eta jarraitu beharreko eredua hainbat fasetan bereizi, jarduerak, zereginak eta maila baita neurketa sistemetako, gainera, barne hartzen da. babes-neurriak ezarri beharko lirateke udalen instalazioetan, langileen kudeaketa, ekipoak eta komunikazioen, informazio-euskarriak, aplikazio informatikoak, informazioa eta emandako zerbitzuak eskertzea.

El libro, dividido en dos tomos (uno de ellos especialmente dirigido a los ayuntamientos de menos de 2.000 habitantes) es el fruto de meses de trabajo de la Comisión de Sociedad de la Información y Tecnologías de la FEMP que, junto con otras entidades y profesionales del sector, han procurado ayudar a las Entidades Locales a interpretar de forma práctica las obligaciones derivadas del ENS. Tal y como señala en la presentación de la Guía el presidente de la citada Comisión, y alcalde de Almería, Ramón Fernández Pacheco “Estoy seguro de que este documento permitirá que cada Administración local sea capaz de elaborar su propio itinerario hacía la consecución del objetivo: Cumplir plenamente con el ENS”.

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

• Segurtasuna
  • Administrazioen arteko lankidetza
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.