O SIR integra xa a máis de 1000 Entidades locais e supera a cifra de 10 millóns de euros de aforros

• Escoitar

16 maio 2017

Xa son máis de 1000 as Entidades locais que están integradas na Plataforma o que supón un 30,89% de poboación cuberta.

Actualmente son xa 1.050 as Entidades locais que están integradas na Plataforma SIR, continuando a súa expansión e contribuíndo á mellora da eficacia das Administracións, pois a tramitación das solicitudes, escritos e comunicacións presentadas polos cidadáns nas oficinas de asistencia en materia de rexistros interconectadas é máis eficiente, ao reducirse drasticamente os prazos así como os custos derivados da supresión de papel.

Neste sentido, a taxa de dixitalización roza o 90%, o que supón un aforro moi importante de custos, que xa superou os 10 millóns de euros.

A través do Sistema de Interconexión de Rexistros intercambiáronse máis de 3,5 millóns de asentos rexistrais desde a súa posta en marcha en 2012, sendo máis de 2.200 as oficinas integradas.

Na área de Descargas da solución SIR pode consultarse a listaxe completa de oficinas integradas .

• Infraestruturas e servizos comúns