Avances na integración das entidades locais no Sistema de Interconexión de Rexistros (SIR)

• Escoitar

27 decembro 2017

Máis de 2.000 Entidades locais están intercambian asentos rexistrais electronicamente polo Sistema de interconexión de Rexistros, representa aproximadamente o 25% das Entidades locais do noso país.

A penetración de SIR é completa a nivel de Administración do Estado e de practicamente de CCAA (están todas excepto Navarra).

A nivel local a situación é moi heteroxénea, debido ás diferenzas poboacionais das EELL e debido a que o 61% dos municipios ten menos de 1.000 habitantes.

Actualmente, máis de 2.000 Entidades locais están a intercambiar asentos rexistrais electronicamente polo Sistema de interconexión de Rexistros o cal representa aproximadamente o 25% das Entidades locais do noso país. Así mesmo, se consideramos o factor da poboación cuberta por esas Entidades locais, alcanzaríase a cifra do 62,16% da poboación pode acudir á súa entidad local para enviar un rexistro a outra Administración Pública.

A distribución actual de EELL integradas en SIR por CCAA é a seguinte:

Andalucía  10%
Aragón  2%
Asturias 78%
C. Madrid 100%
C. Valenciana 12%
Canarias  100%
Cantabria 0%
Castela A Mancha  25%
Castela e León 17%
Cataluña 59%
Ceuta 100%
Estremadura 55%
Galicia 31%
Illas Baleares 6%
A Rioxa  16%
Melilla 0%
Navarra 0%
País Vasco  0%
R. Murcia 93%

Máis información na páxina do Servizo de Interconexión de Rexistros (SIR) do Centro de Transferencia de Tecnoloxía (CTT).

• Infraestruturas e servizos comúns