AUTENTICA xa xestiona máis de 360.000 usuarios

• Escoitar

16 xuño 2016

AUTENTICA ampliou o seu repositorio de usuarios con a incorporación do envorcado de usuarios provenientes do Portal de EE.LL.

AUTENTICA é un servizo de autenticación e Single Sign On de empregados públicos, para aplicacións internas das AA.PP. Dispón dun repositorio horizontal de usuarios provenientes de fontes primarias e prové atributos dos usuarios, como a unidade e o posto.

É un servizo consolidado con máis dun ano en produción, xestiona máis de 360.000 usuarios e está a dar servizo a nove aplicacións de distintos organismos.

AUTENTICA ampliou recentemente o seu repositorio de usuarios con a incorporación do envorcado de usuarios provenientes do Portal de EE.LL. Este Portal actúa como fonte primaria de AUTENTICA provendo máis de 25.000 usuarios ao seu repositorio LDAP.

Máis información da solución AUTENTICA no CTT.

• Infraestruturas e servizos comúns
  • Identidade e Firma electrónica