"/>

Eap - europako lehiaketa, berriz erabil daitezkeen iktko konponbideak administrazio publikoan
accesskey _ mod _ content

Europako lehiaketa, berriz erabil daitezkeen iktko konponbideak administrazio publikoan

15 uztaila 2016

Europako batzordearen logoa

Sari berriak aurkeztu dira, eta europar batasunaren eta bere jakin-mina duten administrazioek partekatzea zibiletako ikt konponbideak.

Las administraciones públicas europeas disponen de incontables soluciones y servicios TIC que podrían ser reutilizados de forma sencilla por otras administraciones públicas. La reutilización de software que haya tenido éxito previamente permitirá parar la continua reinvención de la rueda y ayudará a ahorrar en tiempo y costes para los usuarios y administraciones, del mismo modo que mejorarará la interoperabilidad entre sistemas.

Para promocionar la visibilidad de esas soluciones y para animar a su reutilización, la Comisión Europea ha decidido resaltar las más usadas y exitosas dentro del sector público a través de los nuevos premios de Compartición y Reutilización (Sharing & Reuse Awards) europako batzordeak.

Lehiaketa-baldintzak

Irabazleek 15.000 €eta 10.000 €dira, hurrenez hurren, zerbitzu eta ikt konponbideak-irizpideak betetzen dituen lau kategoria hauetako bat:

• Mugaz gaindiko administrazio
  • Estatuetako administrazio
  • Administrazio autonomikoak
  • Toki-administrazioak

Parte hartu nahi duten lehiakideek lehiaketa 'Sharing & Reuse Award 'erregistratu ahal bere proiektua lotura hau (Ireki leiho berrian) Arte dago zabalik lehiaketa. 2016ko urriaren 28an sariak eta iragarriko 2017ko martxoan.

"saritzea iktko konponbideak garatuta dauden guztiak behar bezala eta partekatu Nahi Dugu herri-administrazioek beste administrazio batzuek berriro erabil ahal izateko. gainera, esan zuen europako" Abecasis Margarida, ISA2 programa (Ireki leiho berrian) auspiciará duten sariak. europako batzordearen programa ISA2 sustatzen administrazio publikoen modernizazio prozesuan baino gehiago) 20 irtenbideak (Ireki leiho berrian) elkarreragingarritasuna sustatzen duten partekatzeko eta berriz erabiltzeko.

Bilduma baliotsua

En la actualidad existen muchas soluciones TIC reutilizables disponibles. En el JOINUP ataria (Ireki leiho berrian) europako batzordea bilduma emaitza horiek lortzeko, (Ireki leiho berrian) garatutako, eta estatu kideek europako erakundeek. "Sari hori da gure lehentasuna, konponbide onenak eta proiektuak, esan zuen" jarriko Ms. Abecasis "Espero dugu. sari horren zenbatekoa eta, horri esker, administrazioek izan dituen lorpenak zabaltzea bere" proiektu irabazleak.

Nork har dezake parte?

Sólo las soluciones que hayan sido desarrolladas por o para las administraciones públicas podrán ser calificadas. Si la solución ha sido desarrollada por una entidad privada bajo el nombre de una administración pública, el premio irá a parar a la administración pública correspondiente.

Uno de los requisitos para participar es que la solución reutilizable esté dada de alta en el portal JOINUP. Irtenbide guztiak berrerabilgarriak alta emanda daude teknologia atarian erabilgarri dauden JOINUP eta baldintza hori jada .

Epaimahaiak hartuko dute Europako lehiaketa kontseiluko kide, europako batasuneko eta europako parlamentuko.

Lehiaketaren buruzko informazio gehiago (Ireki leiho berrian)

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

Erabilerari buruzko informazio gehiago berrerabil daitezkeen konponbide bat du CTT alta eman

• Elkarreragingarritasuna
  • Teknologia transferentziarako zentroa
  • Azpiegitura eta zerbitzu komunak
  • Teknologia transferentziarako zentroa
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.