" /> PAe - Els Portals de la Transparència interactuen amb les xarxes socials.

Els Portals de la Transparència interactuen amb les xarxes socials.

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

21 gener 2016

Els ciutadans podran interactuar des dels Portals de la Transparència locals amb les xarxes socials, compartir articles i polsar "m'agrada"

Des del 15 de gener,  està disponible la versió 1.0.7 de la plataforma tecnològica del servici del Portal de la Transparència en el núvol.

Esta nova versió, inclou noves funcionalitats que poden ser activades o desactivades per  els administradors dels propis portals a criteri de cada Entitat Local.

En particular, una de les últimes funcionalitats incorporades, permet que els ciutadans, puguen compartir els articles publicats en un Portal de la Transparència, en les principals xarxes socials -Facebook, Google+ i Twitter- i activar l'opció de "M'agrada" sobre estos mateixos continguts.

També està disponible l'opció,  coneguda com "login únic", que permetrà als ciutadans executar en el Portal de la Transparència, accions que requerixen d'un registre previ, sense necessitat d'efectuar este tràmit, que serà reemplaçat per l'ús automàtic del perfil de dita usuària en les xarxes socials.

D'altra banda,a un clic es podran visualitzar totes les opcions del menú principal dels Portals de la Transparència, en qualsevol dels idiomes cooficials, així com en anglés. Esta funcionalitat  respon al desig de la DTIC, per millorar la qualitat dels seus servicis a les EELL i per a acostar-los als ciutadans.

Més informació en el CTT en la solució Transparència Cloud

• Govern obert, Informes i Estudis