La plataforma d'Intermediació de dades supera els 70 serveis

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

31 agost 2016

Durant el primer semestre de 2016 s'han superat els 70 serveis disponibles en la plataforma d'intermediació de dades.

Destaquen les incorporacions dels serveis de l'Institut Cervantes per consultar l'aptitud de sol·licitants de nacionalitat, de l'AEAT, d'Estar al Corrent d'Obligacions Tributàries per a Contractació amb el sector Públic amb incompliments genèric, sense finalitat específica, la Consulta de Condició de Becat del Ministeri d'Educació o la Consulta de Permisos d'Explotació Marisquera que actualment ofereix Galícia i esperem estendre a totes les CCAA amb costa.

Esment especial mereixen els serveis de consulta del fitxer de Titularitats Financeres, tant per Intervinent com per Producte. Aquest fitxer és responsabilitat de la Secretaria d'Estat d'Economia i Suport a l'Empresa, i serà el SEPBLAC (Servei Executiu -Comissió de Prevenció del Blanqueig de Capitals i infraccions monetàries) l'encarregat del tractament. Els serveis estan en producció des del 5 de maig de 2016.

Al fitxer de Titularitats Financeres se li aplicaran mesures de seguretat de nivell alt en aplicació de la normativa de protecció de dades de caràcter personal. Tindran accés els jutges d'Instrucció, el ministeri Fiscal, les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat, el CNI i l'AEAT. També s'han posat en preproducció els serveis de la DGT de Consulta de dades de Conductors, Vehicle i de documents d'un Vehicle. L'entrada en producció serà la primera quinzena de Setembre.

Els recordem que per a sol·licituds de suport a través del Centre d'Atenció a Integradors i Desenvolupadors (CAID) del MINHAP ha d'utilitzar la url: https://soportecaid.redsara.es(Obre en nova finestra)

Més informació sobre la solució Plataforma d'Intermediació en el CTT. També pot consultar la secció Intermediació de dades del PAe.

• Centre de Transferència de Tecnologia
  • Interoperabilitat