accesskey_mod_content

Xa está dispoñible para a súa consulta o Informe Anual de Seguimento da Axenda Dixital para España

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

01 setembro 2015

O Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo presentou o Informe Anual de Seguimento da Axenda Dixital para España.

Este informe realiza balance sobre as actuacións realizadas nos últimos anos no ámbito das tecnoloxías da información e as comunicacións.

Comezou a lexislatura cunha das maiores crises económicas da historia de España. No ámbito dixital España atopábase por detrás da media europea en practicamente todos os indicadores que a Unión Europea utiliza para medir o desenvolvemento dixital dos Estados.

En 2013 aprobouse a Agenda Digital para España, marcando a folla de ruta dunha nova política dixital. Durante a lexislatura, e a pesar dun escenario macroeconómico negativo, España conseguiu mellorar o nivel de desenvolvemento da súa economía e da súa sociedade dixital, a un ritmo superior ao da media da Unión Europea, o que a situou no grupo de países - xunto a Reino Unido, Alemaña e Francia, entre outros - de rendemento medio na clasificación que realiza a Comisión Europea no Índice da Economía e Sociedade Dixital.

Así, durante a lexislatura, a evolución dos indicadores máis relevantes foi o seguinte.

En relación coa conectividade alcanzouse o obxectivo de universalizar a cobertura de banda larga básica, que pasou do 96,4% ao 100% da poboación.

A cobertura de banda larga de máis de 30 Mbps pasou do 53% ao 65% da poboación e a de banda larga ultrarrápida superior a 100 Mbps xa alcanzou ao 61% da poboación, superando o 50% establecido como obxectivo para o ano 2015.

En relación co uso de Internet e inclusión dixital o 71% da poboación, case tres de cada catro cidadáns, usa con frecuencia Internet, fronte ao 61,8% que o facía ao comezo da lexislatura.

Incrementouse en máis de 13 puntos a porcentaxe de poboación máis desfavorecida que usa Internet, sendo xa actualmente o 58% desta poboación a que utiliza con frecuencia Internet, o que constitúe un dato moi positivo.

Reduciuse a porcentaxe da poboación que nunca usou Internet do 29,2% ao comezo da lexislatura ao 21% en 2014.

En relación co uso da administración electrónica, en 2014, case a metade da poboación española (o 49%) xa usaba a administración electrónica, superando á media da Unión Europea, que era do 46,7%. Neste ámbito, España deu a volta á situación do inicio de Lexislatura, no que 41% da poboación da Unión Europea usaba a administración electrónica fronte ao 39,1% da poboación española.

Tamén experimentou unha evolución moi positiva a porcentaxe de cidadáns que envían os seus formularios cubertos ás administracións públicas usando Internet, incrementándose 11 puntos desde o inicio de lexislatura, e cumprindo co obxectivo establecido para 2015. En 2014 xa o enviaban o 29% da poboación fronte ao 17,6% que o facía en 2011, crecemento notablemente superior ao da Unión Europea.

En relación co comercio electrónico e o uso do TIC pola PEME aumenta a porcentaxe de poboación que realiza compras en liña ao 37% e a maior ritmo que na Unión Europea, aínda que aínda está por baixo desta (50,2%) e sen lograr os obxectivos perseguidos.

Aumenta el porcentaje de población que realiza compra transfronteriza más que en la Unión Europea alcanzando a ésta en 2014, aunque lejos del 50% establecido como objetivo por la Unión Europea.

A PEME española aumenta a súa vantaxe en relación coa Unión Europea respecto das compras en liña. En 2014 xa son o 24% da PEME españolas as que realizan compras en liña, fronte ao 19,7% que o facían en 2011 e por encima do 22% da PEME europea que o fai en 2014. Acúrtanse así as distancias co obxectivo do 33% que estableceu a Unión Europea para o ano 2015.

É de destacar o excelente comportamento que exhibiu a PEME española á hora de incrementar a súa presenza en Internet durante esta lexislatura para realizar vendas en liña, que pasou do 10,7% en 2011 (inferior á media da UE) ao 17% en 2014 (superior á media da UE). O obxectivo para 2015 é do 33%.

Puede consultar y descargar el informe completo en la sección sobre el Informe Anual de Seguimiento de la Axenda Dixital para España(Abre en nova xanela)  do portal web da axenda dixital para España.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)