accesskey_mod_content

Plan Estratéxico para a Administración Electrónica 2015-2018 en Castela A-Mancha

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

31 marzo 2015

Con este Plan Estratéxico, que contempla catro eixos de actuación, quérese seguir facilitando a relación dos cidadáns e as empresas coa Administración.

O Plan Estratéxico para a Administración Electrónica 2015-2018 en Castela A Mancha (Abre en nova xanela) presentouse o pasado 27 de marzo en Toledo. Esta iniciativa conta con 95 medidas e nace dunha avaliación dos plans de medidas de apoio a emprendedores, de racionalización administrativa e implementación da administración electrónica, que se desenvolveron desde xuño de 2011 ata 2014.

A Presidenta de Castela A Mancha destacou que grazas a este plan, que xa se empezou a desenvolver e ao que quedan fases por pór en marcha, “avanzamos para ter unha Administración máis moderna, con menos barreiras e máis accesible”. Proba diso, continuou, é que na nosa rexión hoxe existen mil procedementos menos que en 2011. Así mesmo subliña que hoxe o 60 por cento dos procedementos están informatizados completamente fronte ao 25 por cento de 2011, e na fase de inicio atópanse informatizados o cento por cento. Así mesmo destaca que as medidas expostas han permitido un aforro indirecto de case 650 millóns de euros segundo os baremos establecidos polo OCDE.

O Plan Estratéxico conta cun orzamento de 120 millóns de euros de 2015 a 2018 e susténtase en catro eixos de actuación: Administración Dixital, Administración Fácil, Administración Aberta e Colaborativa e Administración Preparada e Sustentable, cuxas accións se basean en priorizar o despregamento da banda larga ultrarrápida en liña co establecido na Axenda Europea. Para logralo, Cospedal afirmou que o Goberno rexional destina a este Plan un investimento de 35 millóns de euros.

Con respecto ás liñas de actuación de cada un do catro eixos, a presidenta sinalou que o de Administración Dixital “contempla que os cidadáns poidan realizar as súas xestións nun só click”. Isto comporta que poderán descargar licenzas de caza e pesca; realizar as matriculacións nos centros educativos; ou a creación da Oficina Agraria Virtual dentro do Portal Agrario, para que os agricultores poidan seguir a tramitación da axuda da PAC telematicamente.

El segundo eje, Administración Fácil, contempla la creación del espacio Oficina Móvil, que pondrá a disposición de las empresas, de forma gratuita, un conjunto de aplicaciones web.

Asimismo, el eje Administración Abierta y Colaborativa prevé la Creación de la Carpeta de Salud, que va a facilitar la consulta de la información clínica personal de cada ciudadano.

O último eixo, a chamado Administración Preparada e Sustentable, porá en marcha, entre outros instrumentos, o Informe Clínico de Emerxencias, de gran utilidade para o persoal sanitario porque que vai permitir o envío anticipado da información do enfermo desde as ambulancias, antes de chegar ao hospital.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Servizos electrónicos