A implantación do servizo de administración electrónica do Consello de Mallorca

• Escoitar

09 marzo 2015

O Consello de Mallorca reuniuse con alcaldes, concelleiros e técnicos da administración autonómica e das corporacións municipais para recoller as inquietudes das diversas instancias administrativas en relación á implantación do servizo de administración electrónica.

Unha das propostas que xurdiu da reunión é a sinatura dun convenio que agrupe todas as administracións -Consello de Mallorca, Goberno das Illas Baleares e concellos-, co fin de establecer vínculos que axilicen a implantación da administración electrónica en Mallorca. De momento, o Consello destinou ao orzamento de 2015 unha partida de 300.000 euros coa idea de iniciar este proxecto, a partir do cal, dotarase a cada concello dun rexistro telemático, que evite á xente ter que desprazarse ás sedes administrativas e que lles ofreza a opción de facer os trámites desde a súa casa.

O consorcio de informática TIC Mallorca xa redactou o proxecto eAdmin para crear unha plataforma de tramitación electrónica baseada nas ferramentas do Plan Anibal(Abre en nova xanela) .

En primeiro lugar, elaboraríase un catálogo de procedementos no que se poida consultar a documentación necesaria para facer un trámite determinado e, despois, discutiríase que tramitación poderíase facer desde o computador, desde certificados de empadroamento, para viaxar e de convivencia, ata tramitar unha licenza exprés, e unha primeira fase. A idea é ampliar o número de tramitacións que se poidan facer desde casa.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Cidadán