AMTEGA aproba o Plan de Acción 2015 para consolidar a administración dixital en Galicia

• Escoitar

09 marzo 2015

O Plan de Acción 2015 da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega), establece 41 programas operativos, dotados con 86 millóns de euros para consolidar unha administración intelixente e eficiente, avanzar cara a unha cidadanía dixital, integrar o TIC nos sectores económicos clave de Galicia, impulsar o sector TIC e estender redes ultrarrápidas na Comunidade.

El Plan fue aprobado el pasado 6 de Marzo en el Consejo de la Agencia, presidido por el vicepresidente y consejero de Presidencia, Administraciones Públicas y Justicia. Durante la reunión del máximo órgano de AMTEGA, su directora, destacó el grado de cumplimiento del Plan de 2014, que se situó en el 86%.

Con respecto ás iniciativas previstas para 2015, a Directora de AMTEGA, destacou que este será o ano de aprobación da Nova Axenda Dixital de Galicia, a estratexia tecnolóxica da Comunidade para 2020. Subliñou que as medidas desenvolvidas no marco da primeira Axenda Dixital, 2014.gal, permiten a Galicia facer fronte aos retos establecidos por Europa para o próximos cinco anos.

En el ámbito de la modernización de la administración pública se indica que en 2015 se aprobará el II Plan de Administración y Gobierno electrónico, que permitirá consolidar los avances conseguidos en los últimos cuatro años en el campo de la eAdministación y afrontar nuevos retos. Entre otras medidas, este año está prevista la entrada en funcionamiento del Archivo Digital Integrado de la Xunta; incrementar hasta 900 los trámites online disponibles en la sede electrónica de la Xunta; ampliar los servicios del nodo de interoperabilidad; conseguir los 15.000 empleados públicos con firma digital; y la puesta en marcha del sistema Chave 366, que permitirá la tramitación online a través de contraseñas seguras y sin necesidad de certificados digitales

No campo da Xustiza, aprobarase o novo Plan Senda 2020 e porase en marcha a sede electrónica xudicial, accesible desde o portal eXustiza(Abre en nova xanela) , y que en una primera fase permitirá la presentación escritos de trámite sobre procesos monitorios y la posibilidad de aportar la documentación que se considere.

O Plan tamén inclúe programas dirixidos a avanzar cara a unha cidadanía dixital, integrar o TIC nos sectores económicos clave de Galicia, impulsar o sector TIC e estender redes ultrarrápidas na Comunidade.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos
  • Cidadán