" /> secció de DATAOBSAE dedicada a la interoperabilitat proporcionarà regularment dades d'un conjunt d'indicadors quantitatius, obtinguts de forma automatitzada, a fi de facilitar un seguiment continu, sostenible, objectiu, eficaç i eficient, alineat amb els objectius de l'Esquema Nacional d'Interoperabilitat i amb l'ús dels servicis i infraestructures comunes. " /> PAe - DATAOBSAE facilitarà el seguiment de la interoperabilitat.

DATAOBSAE facilitarà el seguiment de la interoperabilitat.

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

02 juny 2015

Una nova secció de DATAOBSAE dedicada a la interoperabilitat(Obri en nova finestra) proporcionarà regularment dades d'un conjunt d'indicadors quantitatius, obtinguts de forma automatitzada, a fi de facilitar un seguiment continu, sostenible, objectiu, eficaç i eficient, alineat amb els objectius de l'Esquema Esquema Nacional d'Interoperabilitat i amb l'ús dels servicis i infraestructures comunes.

La ferramenta d'indicadors DATAOBSAE facilita l'accés a un conjunt d'indicadors que permeten analitzar la implantació i ús de l'Administració Electrònica i de les TIC en les Administracions Públiques.

A les seccions ja existents relatives a ’Atenció Ciutadà i Empresa’, ‘Solucions per a les AA.PP.’, ‘Les TIC en l'AGE’, ‘Pressuposat TIC de l'AGE’ , ‘Les TIC en les EE.LL.’, ‘Administració Electrònica en les CC.AA.’ i ‘Indicadors de fonts externes’, s'ha afegit una nova secció dedicada a la ‘Interoperabilitat’(Obri en nova finestra) per a proporcionar regularment dades d'un conjunt d'indicadors quantitatius, obtinguts de forma automatitzada, que facilite un seguiment continu, sostenible, objectiu, eficaç i eficient, alineat amb els objectius de l'Esquema Esquema Nacional d'Interoperabilitat i amb l'ús dels servicis i infraestructures comunes .

La relació inicial d'indicadors proporciona dades relatives als capítols d'interoperabilitat organitzativa, infraestructures i servicis comuns, comunicacions de les AA.PP., reutilització i transferència de tecnologia i firma electrònica i certificats.

Estos indicadors constituïxen una primera aproximació, de manera que, de manera evolutiva compassada amb el propi desenvolupament de DATAOBSAE(Obri en nova finestra) i dels indicadors en ell continguts, es vagen ampliant o precisant en detalls per a avançar en el mesurament del progrés de la Interoperabilitat en l'Administració.

• Interoperabilitat
  • Infraestructures i servicis comuns