Comença el desplegament d'ORVE/SIR a La Rioja

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

16 febrer 2015

Avui comença la connexió a la plataforma del Sistema d'Interconnexió de Registres de les primeres Oficines de Registre de La Rioja, tant regionals com a locals.

Amb la signatura del conveni ORVE/SIR el passat 21 de Novembre de 2014 es va iniciar el procés per fer possible el registre electrònic sense papers a totes les administracions públiques de La Rioja.

Gràcies al servei comú ORVE es procedeix a la digitalització en els llocs de finestreta amb plena validesa jurídica i l'enviament electrònic a l'oficina de destinació d'administració competent en segons.

El desplegament d'oficines es durà a terme gradualment i en els propers mesos el projecte estarà completament implantat a La Rioja.

Més informació sobre les solucionis ORVE i SIR

• Infraestructures i serveis comuns