A Deputación de Sevilla lidera a Administración electrónica na provincia.

• Escoitar

10 abril 2015

A Deputación de Sevilla, a través de INPRO, veu traballando durante este mandato na modernización do funcionamento dos concellos, innovando nos procedementos e nas relacións cos cidadáns e implantando a administración electrónica na provincia.

As actuacións levadas a cabo pola Deputación, permitiron, que hoxe, 65 concellos da provincia teñan publicadas as súas Sedes Electrónicas, 25 xa están finalizadas e que 1.850 empregados públicos estean iniciados no Tramitador de Expedientes Traz@.

O número de documentos asinados electronicamente pasou de pouco menos de 50.000 no ano 2012, 160.000 no 2013, a 226.000 no pasado ano a través de plataformas port@firma , decret@ e convoc@.

A área de Concertación impulsou o Plan Supera 2 investiu 1.500.000 euros en infraestrutura e desenvolvemento de plataformas para o Portal de Transparencia + Goberno Aberto, así como plataformas para incluír servizos de reserva en liña de espazos públicos e xestión de incidencias vía móbil.

Ao longo do pasado ano fíxose entrega por parte da Deputación, de equipamento informático aos concellos menores de 20.000 habitantes, cun investimento que rolda o 1.500.000 euros, co obxectivo de mellorar as infraestruturas corporativas que sustentan todo o proxecto de Administración Electrónica.

Como proxectos de innovación da Deputación de Sevilla, cabe resaltar entre outros, a nova aplicación de xestión de taxas para os concellos, SIHALO, implantada en 84 concellos e 2 ELA´S; a aplicación para móbil, APP e-Dipusevilla, o proxecto SIDERAL como único sistema interno para as comunicacións entre as distintas áreas da Deputación e intercambio rexistral provincial e unha nova plataforma de xestión do sistema arbitral de consumo para a Xunta Arbitral Provincial.

Cabe destacar así mesmo o desenvolvemento e a posta en marcha de 40 portais WEB municipais xunto ás panorámicas 360 º , a aplicación Videoactas, a aplicación para a xestión integrada para a Policía Local E-POL e e-Pol móbil e a aplicación SICAL, que permite un sistema de información contable para a Administración Local e SICAL-Facturación electrónica.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Interoperabilidade