O Concello de Valencia reduce custos coa implantación da "Administración sen papeis"

• Escoitar

09 abril 2015

Desde que se puxo en marcha, fai seis meses, coa Plataforma integrada de Administración Electrónica (PIAE) aforráronse 100 millóns de euros.

O tempo de tramitación dos expedientes diminuíu entre un 15 e un 20%, uns 1.000 cidadáns deixaron de acudir ás distintas dependencias Municipais para realizar trámites administrativos. A este beneficio para os cidadáns súmanse os ambiental xerados por un aforro de papel e de transporte.

Máis do 90% de expedientes que se inician dispoñen de todos os seus documentos en soporte electrónico, reduciuse un 70% os movementos de papel (quedan aínda expedientes non conclusos que estaban en papel o 15/09/2014), e xeráronse unha media de 8.500 documentos electrónicos novos e 3.000 firmas electrónicas diarias, realizadas tanto desde os computadores municipais como desde dispositivos móbiles.

A Xunta de Goberno acordou requirir aos servizos municipais que eviten, na medida do posible, a impresión en papel de documentos electrónicos, e traten de dixitalizar a maior cantidade posible de documentos, e facultar á Secretaría Municipal para que adopte as medidas administrativas ou de xestión que sexan necesarias para garantir o bo uso da Plataforma Integral de Administración Electrónica e fomentar a axilidade e simplificación administrativa, polo que se está elaborando unha política de firma electrónica e de certificados do Concello e política de seguridade que garantan a interoperabilidade en relación coa recuperación e conservación dos documentos eletrónicos.

No balance dese seis primeiros meses transcorridos desde a posta en funcionamento do PIAE do Concello de Valencia, tamén constan as 17.500 tarefas administrativas realizadas diariamente que se suman a ese aforro de cen millóns de euros antes apuntado.

Canto aos beneficios internos e directos para o Concello inclúen a optimización de procesos, a mellora da produtividade do persoal ao servizo da Corporación, a redefinición de postos de traballo, a posibilidade de acceder aos datos e documentos desde calquera computador da rede Municipal e a axilidade que supón a firma electrónica, cuxo proceso pode facerse tamén remotamente desde calquera computador ou dispositivo móbil con conexión a internet.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Mobilidade