accesskey _ mod _ content

Entra en funcionamiento CL@VE, la plataforma común de identificación, autenticación y firma electrónica de las Administraciones Públicas

2014ko azaroak 19

Cl@ve logoa

Es la plataforma para todo el Sector Público Administrativo Estatal y facilitará a los ciudadanos el acceso a los servicios electrónicos que proporcionan las AAPP.

Martxan jarri da administrazio-sektore publikoa sistema CL@VE bateratzeko eta errazteko, Estatuko herritarrek zerbitzu publikoetan sarbide elektronikoa izateari buruzkoa. Bere helburu nagusia da herritarrak administrazioaren aurrean adostutako pasahitzak, ikastetxerik bidez (adibidez, erabiltzaile gehiago pasahitza) gabe, gogoan hartu beharko sartzeko gako desberdinak, zerbitzuz zerbitzu.

-Kutxek bultzatutako proiektu da ogasun eta herri administrazio ministerioak zuzendaritzaren bitartez, informazioaren eta komunikazioen teknologiak, informatikako gerentziako gizarte segurantzako eta zerga administrazioko estatu agentziaren zuzendaritza nagusiak, eta beste erakunde batzuetan (adibidez, poliziak edo trafikoko zuzendaritza nagusia.

Mugak CL@VE konpontzen ditu, herritarrak identifikatzea

Cl@ve modura diseinatu da identifikazio-sistema orokor bat, kautotzea eta sinadura elektronikoa, deitu mugak, eta lehendik dauden sistemak konpontzea, eta gaur egungo adostutako pasahitzak-administrazioaren, bakarra erabiltzen hasi ziren, eta sartu eta, hala, Estatuko Administrazioaren Sektore Publikoko osoa ematea gainerako administrazio publikoei.

Sistema bat da bateratzea eta sinplifikatzera bideratua Cl@ve herritarrek zerbitzu publikoetan sarbide elektronikoa izateari buruzkoa, gaur egungo sistema eta osatu egiten du, eta, hala nola DNI-e eta ziurtagiri elektronikoak dira.

Zergatik sortu zen Cl@ve

Gaur egun, badira identifikazio-sistemak, eta benetakotzat jotzea elektronikaren zerbitzu digitaletan sartzeko administrazioaren oinarritutako sistemen ziurtagiri elektronikoak dira. eta erabilera unibertsala dela eta, zerbitzu guztietarako sarbidea digitalak, baina zailtasunak sor dezake, administrazioak behar herritar batzuen oinarrizko ezagutzak.

Por este motivo, las Administraciones Públicas se han apoyado en otros sistemas de identificación y autenticación que se basan en la utilización de claves concertadas o en otros métodos no criptográficos. Estos sistemas no son interoperables entre sí, con el trastorno que ello supone para el ciudadano al tener que conocer y aplicar distintos sistemas según la Administración, el organismo, servicio o trámite al que acceda.

Cl@ve nace sistema guztiak bateratzeko identifikatzeko eta kautotzeko elektronikoa bakar batean, herritarrek sarbide bakarra, errazagoa eta erraz bat zerbitzu publikoen bide elektronikoz eman.

Nola erabili Cl@ve sistema

Para usar este sistema es preciso registrarse previamente en el mismo, lo que podrá hacerse por Internet, en el portal informativo del mismo ( http://clave.gob.es (Ireki leiho berrian) ), edo aurrez aurre erregistro-bulegoetan. hasieran, hala, bada, bulego-sarea erregistro bulegoak zerga administrazioko estatu agentziaren eta kudeaketa-erakundeen eta Gizarte segurantzako zerbitzu komunak.

Cl@ve sistema emango die bi modalitate herritarren identifikazio elektronikorako oinarritutako gako hitzartuak:

  • PIN Cl@ve : Modalitate honetan zerbitzu elektronikoetara sartu ahal izango da baten bidez, herritarrak aukeratzen pasahitza gako bat baino gehiago gailu mugikorrean jasoko duen kode baten balioa du, eta oso epe mugatuan betiere. Bideratuta dago, noizean behin sarbidea duten erabiltzaileen eta zerbitzu horiek.
  • Cl@ve iraunkorra : En esta modalidad, el acceso se realizará con un identificador (usuario) y una contraseña que debe ser custodiada por el ciudadano. Adicionalmente, y cuando el tipo de trámite lo requiera se podrá requerir un código que se enviará al dispositivo móvil del ciudadano.

Ya es posible utilizar Cl@ve en diferentes servicios electrónicos de las Administración, como los ofrecidos por los siguientes organismos:

  • Gizarte segurantzako diruzaintzaren (ohiko kontsultak eta izapideak zure Gizarte Segurantza barne)
  • Gizarte segurantzako institutu nazionala (zerbitzu hauek sartzen dira Gizarte Segurantzako Zure ataria)
  • Zerga administrazioko estatu agentzia (izapide guztiak aukera ematen den une honetan, sistema PIN24H)
  • Trafikoko zuzendaritza nagusia (kontsultatzeko zerbitzua puntu eta aurrekariak)
  • Barne ministerioa (nire eskabideak zein egoeratan den kontsultatzea, eta nire Izapideak)

Progresivamente se irán incorporando nuevos organismos y sus trámites a este sistema, de tal manera que a finales de 2015 los ciudadanos podrán utilizarlo en todos los servicios y trámites electrónicos del Sector Público Administrativo Estatal.

Sistema dagokionez ere gauzatu ahal izango da, herri-administrazioen gainerako bidez lankidetza-hitzarmenak.

Zerga Agentzia

Los contribuyentes que venían realizando sus trámites con el ‘PIN 24 horas’, el acceso habitual a sus trámites pasa a denominarse “Cl@vePIN24H”. Los contribuyentes ya registrados en el ‘PIN’, como hasta ahora, deben introducir su DNI, la fecha de caducidad del mismo y una clave de acceso de cuatro dígitos a su elección para recibir el PIN mediante un mensaje al número de móvil que ya habían aportado en su día cuando realizaron el registro inicial.

PIN horrekin sartu ahal izango dira, orain arte bezala, dagoeneko egin nahi den izapideari, baina, aurretik, ohar bat jasoko dute aukera gaineko pantaila erregistro Cl@ve klikatzen. bai botoia, berriz, mezuaren ” Cl@ve erregistratu dira Cl@ve aukeratzen badute "aukera beste une batean" jatorrizko erregistro-eutsi ahal izango zaio, ‘ PIN 24 ordu ’.

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

Cl@ve txertatzeko informazio gehiago jaso nahi izanez gero, CTT Cl@ve irtenbidea.

  • Identitatea eta sinadura elektronikoa
  • Teknologia transferentziarako zentroa
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.
 
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.