42 Concellos das Illas Baleares han asinado xa o convenio de interoperabilidade para compartir datos

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

20 maio 2014

A plataforma Pinbal (Plataforma d‘Interoperabilidade de Balears) permite compartir información e intercambiar datos entre administracións.

Entre os diferentes proxectos das Illas Baleares dirixidos a modificar e modernizar a Administración, atópase Pinbal que está especialmente encamiñado a mellorar os servizos administrativos que se prestan á cidadanía e ás empresas, e tamén aos empregados públicos.

A plataforma Pinbal (Plataforma d‘Interoperabilidade de Balears) permite compartir información e intercambiar datos entre administracións, cousa que fai máis áxil e simplifica os trámites aos cidadáns. A día de hoxe, xa hai 42 Concellos que asinaron o convenio de Interoperabilidade para poder acceder a esta plataforma informática, ademais do catro Consellos Insulares, e varias entidades por exemplo o Instituto Municipal de Asuntos Sociais, Palma Activa, e o Instituto Balear de Infraestruturas e Servizos Educativos e Culturais.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Cooperación interadministrativa