Nou butlletí d'indicadors d'Administració Electrònica

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

31 març 2014

S'ha publicat un nou butlletí d'indicadors de l'OBSAE amb dades actualitzades a març de 2014. Pel que fa a edicions anteriors el butlletí ha estat totalment revisat i actualitzat incorporant nous indicadors i oferint-ho en formats més fàcilment reutilitzables.

Els butlletins de l'Observatori d'Administració Electrònica (OBSAE) porten des de l'any 2011 difonent trimestralment els principals indicadors de l'Administració Electrònica a Espanya. Els indicadors presentats són una recopilació d'alguns elaborats per tercers i altres obtinguts pel propi Observatori.

Durant aquests anys l'administració electrònica ha evolucionat en tots els àmbits: s'han ofert més serveis als ciutadans, s'ha avançat en la interoperabilitat de les Administracions Públiques, s'han posat a disposició diferents serveis comuns i s'ha potenciat la reutilització de la Informació del Sector Públic i la transparència.

Considerant aquest nou context i la gran acceptació que ha tingut el butlletí, amb l'inici d'any s'ha realitzat una revisió exhaustiva i millora del butlletí d'indicadors d'Administració Electrònica. S'han eliminat alguns indicadors que havien perdut interès o havien deixat de ser generats i sobretot s'han incorporat nombrosos nous indicadors que esperem us siguin d'interès.

Finalment, des del nostre interès per treballar en la reutilització de la informació del Sector Públic i la transparència, a més dels formats tradicionals en PDF s'ofereixen totes les dades del butlletí en formats procesables com XLSX i ODS.

Finalment, us convidem a enviar-nos vostres suggeriments i participar en la discussió sobri: Com us agradaria que evolucionés el Butlletí de l'OBSAE?   a través dels nostres fòrums de participació. Només necessites ser un usuari registrat del PAe .

Descarrega del Butlletí d'Indicadors d'Administració Electrònica de l'OBSAE

• Secretària General d'Administracion Digital i Observatori d'Administracion Electronica