accesskey _ mod _ content

Extremadurako Gobernuak askatzen irtenbidea SIDERA kodea

2014ko ekainak 27

SIDERA garapen-tresna da, eta azkar CakePHP2 oinarritutako

SIDERA permite desarrollar aplicaciones web, aportando múltiples ayudas y funcionalidades que reducen en gran medida el esfuerzo y el tiempo de desarrollo de un proyecto, así como su posterior coste de mantenimiento.

Proiektuaren azalpena SIDERA bat izan ohi dituen egitura bat izango du hiru zati desberdin ditu: liburu-dendei CakePHP2, norberaren fitxategien SIDERA-eta fitxategiak garatutako proiektua osatzen.

Algunas características disponibles en SIDERA para su uso por parte de las aplicaciones que con él se desarrollen son: autenticación, gestión de permisos, gestión de usuarios y grupos, auditoría de acceso, gestión de menús, gestión de mensajes entre usuarios, generación automática de mantenimientos completos a partir de una tabla, búsquedas simples y filtros avanzados, conexiones con bases de datos MySQL y Oracle, generación de módulos automática para su posterior configuración dinámica, etc. Además, al estar basado en el patrón de diseño Modelo Vista Controlador (MVC) ofrece todas sus ventajas.

SIDERA hasierako puntu bat da aplikazioak garatzeko, goragoko maila aurreratua, abiapuntu helburura iristeko proiektu bat askatzen da. bere iturburu laguntzeko balio asmoz, bakoitzak egokitzen jarraitu ahal izateko, garatzaile eta PHP garatzea hobetu eta ugaritu irtenbidea, edo gero berezkoa duen erabilera, bai ofrecerlo berriro.

SIDERA-iturriak askatu egin ahal izan dezaten herri-administrazioek X11 Lizentzia lizentzia duten MIT - jasotzen dituzten zerrendak "eboluzionatu" edo pertsonalizatu aukera.

Iturburu-kodea eta instalatzeko jarraibideak daude eskuragarri SIDERA proiektuaren bidez, Forja CTT:

CTT SIDERA buruzko informazio gehiago

• Teknologia transferentziarako zentroa
  • Sistemen garapena
  • Software Librea
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.