accesskey_mod_content

Registre Electrònic Comú del Govern de Cantàbria

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

11 juny 2014

El Govern de Cantàbria posa a la disposició de la resta d'administracions la seua solució de Registre Electrònic Comú.

El Registre Electrònic Comú permet la presentació de qualsevol sol·licitud, escrit i comunicació remesa als òrgans de l'Administració de la Comunitat Autònoma de Cantàbria.

El Registre Electrònic és una aplicació informàtica que permet al ciutadà interactuar telemàticament amb l'Administració per a la presentació d'escrits, sol·licituds i comunicacions relatives als procediments administratius habilitats per al seu ús mitjançant Administració Electrònica.

Per a utilitzar totes les funcionalitats que oferix el Registre Electrònic Comú, serà necessari disposar d'un DNI Electrònic o un altre certificat digital reconegut inclòs en la llista de certificats admesos, així com complir amb la resta de requisits tècnics.

Més informació sobre la solució Registre Electrònic Comú en el CTT 

 

  • Ciutadà
  • Empresa
  • Centre de Transferència de Tecnologia