accesskey _ mod _ content

Eusko jaurlaritzako gobernu kontseiluak argi berdea eman dio berrikuntza publikoko 2014-2016 planari

2014ko ekainak 25

Planean, sei jarduketa-ardatz, 28 proiektu jakinak eta 46 ekintza baterantz joateko, eragingarri eta berritzailea eta Herri Administrazio gardena ditu 36,5 milioi euro

Eusko jaurlaritzako gobernu kontseiluak onartu zuen ekainaren 17 plana ” berrikuntza publikoko 2014-2016 ”, plan estrategiko bat modernizazio prozesuan aurrera egiteko euskal autonomia erkidegoko herri-administrazioak Administrazioko kontseilaria, Publikoa eta Justizia, Josu Erkoreka, honako agerpen eskaera erregistratu ditu jada berak hala eskatuta, legebiltzarreko batzordeak aurrean aurkezteko.

Berrikuntza plana ” Herri 2014-2016 ” da jaurlaritzaren apustua da euskal administrazio publiko eta irekia, berritzailea eraikitzeko eskaintzen duen gizarteari kalitateko zerbitzuak eraginkorrak, eraginkorrak eta seguruak. plan honek, herritarren parte-hartze aktiboa eskatzen du kontatuz, gainerako pertsonak aldaketaren protagonista. Hori guztia balio berriak Gobernaza oinarritutako: zabaltzea, emaitzetarako orientazioa, gardentasuna eta berrikuntza.

Horrela, “ berrikuntza-plana ” Herri 2014-2016 4 helburu estrategiko ezarri ditu:

• Administrazio ireki: horretarako, gardentasuna, parte-hartzea eta administrazio Publikoa.
  • Administrazio eraginkorra: kalitate oneko zerbitzuen eskaintza garatuz eta hainbat kanaletatik (presentziala, telefonoa eta Internet).
  • Administrazio eraginkorra: administrazio-kudeaketan eraginkortasuna hobetuz, inguruan eskolak duen antolaketa, kudeaketa-eredu berriak ezartzen eta teknologiaren erabilera adimentsua.
  • Administrazio berritzailea: implementando la innovación en la Administración involucrando a la ciudadanía y a los profesionales públicos en el diseño, la gestión y la evaluación de las políticas y de los servicios públicos.

Helburu horiek lortzeko, berrikuntza-planak Publikoa inguruan egituratzen da sei jarduketa-ardatz, 28 proiektu jakinak eta 46 ekintza garatzen joango dira lan-horizonte bat ebaluazio eta 2016an.

Sei ardatzak dira:

• Gardentasunerako eta gobernu onerako.
  • Herritarrekin elkarrekintza.
  • Antolamendua egokitzea.
  • Kudeaketa hobetzea.
  • Administrazio elektronikoa.
  • Berrikuntza co-creación denetik.

Entre los proyectos y las acciones concretas, destacan las que tienen como fin el desarrollo de aplicaciones móviles como herramientas cercanas, rápidas y eficaces para atender a la ciudadanía. Así, este año 2014 el Gobierno pondrá en marcha el canal telefónico de Whatssap para atender, responder e informar a las y los ciudadanos. Igualmente, el Gobierno creará una aplicación de móvil para acceder a los servicios públicos disponibles online a través del teléfono.

Gainera, “ berrikuntza-plana ” Herri 2014-2016 honako hau ezarri da 2016 duen dokumentazio guztia euskal administrazio publikoaren artean, nahiz eta digitala dira aurrez aurre, hau da, paperean dauden dokumentuak zaintzeko entregatzen administrazio arduratuko da izapidetu dezan eta escanearlos devolvérselos erabiltzaileari.

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

• Zerbitzu elektronikoak
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.