accesskey _ mod _ content

Administrazioaren arrazionalizazioa eta administrazio elektronikoa autonomia-erkidegoko Castilla-La Orban

2014ko ekainak 25

Lehendakaritza eta administrazio publikoetako sailburuordeak exekutibo Castilla-La Orban, itsasoa españa, adierazi duenez, bere gobernuak bultzatutako neurriak baterantz joateko aukera ematen dute “ oztopo gutxiago eta eraginkorrago eta Administrazio herritarren eskura ”.

Sailburuordeak adierazi du hori egin duen zehar gorte eskualdekoak, buruzko informazioa emateko administrazioaren arrazionalizazioa eta ezartzeko, administrazio elektronikoa autonomia-erkidegoko Orban Castilla-La.

Lehendakaritza sailburuordeak ziurtatu du erreforma horiek “ herritar guztiek, hobekuntzak onuragarri ” “ ikuspuntutik administrazioa arin, izapideak sinplifikatzea, informazioa eskuratzeko aukera izatea, bai eta aurrezpenaren erakunde eta entitate bikoiztutako zeuden lortzeko eraginkortasuna handitzea eta eraginkortasuna ” herri administrazioan.

Sailburuordeak ziur azaldu da administrazioaren modernizazio, teknologia berriak erabiltzea Castilla-La “ ekintzailetza bultzatuz, Orban gaude eta enplegua eta aberastasuna sortzen ”.

Beste neurri batzuen artean, azpimarratu du Erregistro Elektronikoa ’, ‘ ezartzea erregistro barneko eskualdeko administrazioaren-Único; horri esker, herritarrak eta enpresak bidali eskaerak eta dokumentazioa sinadura elektronikoarekin prozeduretan autonomia-erkidegoko Castilla-La sarrerak guztira. 2013An erregistroan Único 2.877.966 izan ziren, 1.098.510 da erregistro elektronikoaren bidez egin ziren,% 38 2012. urteari dagokionez.

Bestalde, hark esan duenez, zenbat eta prozeduren tramitazio elektronikoa aurrerapen nabarmenak egin dira “ aurrerapen handiak ” erregistroa sortzea eta tramiteak, Prozedura egiteko aukera ematen duena herritar guztiei, eta deskarga-enpresak formulario guztiak web orriaren bidez, autonomia-erkidegoko Orban Castilla-La.

Zentzu horretan, azaldu du hasieran, prozedura hasi zuten, eta ez ziren era elektronikoan% 30eko hasieran, berriz, dagoeneko ezin ziren hasiera elektronikoa 2013ko% 100aren duten amaieran, 2014 kudeaketa osoa burutu ahal izateko prozedura guztiak bide elektronikoz eman.

La viceconsejera se ha referido a otras de las medidas que se han impulsado desde el Gobierno regional, como la puesta en marcha de la firma electrónica basada en el certificado de empleado público o el tablón de anuncios electrónico.

Azken batean, nabarmendu du, eskualdeko gobernuak adierazi du administrazio bati amaiera jarri arte, “ oso burokratizatu batean, urria eta numerizazioko non arau orokorra zen isiltasun negatiboa eta epeak izapide ” hitza emanez, ebazteko oso zabalak, administrazio bati “ oinarritutako eraginkorra eta teknologia berriak ” prima etxekoak, adibidez, komunikatzeko, erantzukizunpeko adierazpena edo aldez aurreko lizentzia baldintzatik baten hasieran enpresen jardueran.

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

• Zerbitzu elektronikoak
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.