accesskey _ mod _ content

Guadalajarako aldundiaren administrazio elektronikoa ezartzeko bidean aurrera doa

2014ko ekainaren 24a

-Ko erregistroa aplikazioaren Entrada-Salida presentzialak nahiz dituzten hasieraz geroztik, dagoeneko, 2014ko, doakoa izango da toki-erakundeen kasuan, Aldundiak.

Gobernu taldeak probintzia aldundian Guadalajara j.ak kontu eman du jarduerak egiten ari diren teknologia berrien arloko erakundeak administrazioarekin erlazionatutako elektronikoa. Azaldu dira administrazio-izapideak erraztea helburu duten ekimenak herritarrei “ garai berrietara egokituz eta abantailak aprobetxatuz teknologia berriek horiei esker egin daiteke herritar batek bere etxea, ederki ordenagailu, eguneko edozein ordutan eta edozein ordutegia alde batera utzita, administrazio-”.

“ konpromisoa eta egungo gobernu taldeak ere lege hori errazteko obligazioa herritarrekiko komunikazioa bitarteko telemáticos.por hori guztia, alde batetik, guadalajarako aldundiaren sinatuko duten hitzarmen baten bidez, sevillako aldundiarekin emango du, instalazioa, prestakuntza eta mantentze-ko erregistroa aplikazioaren Entrada-Salida presentzialak nahiz telematikoa, hartara, herritarrek agiriak aurkezteko, besterik gabe, sinadura elektronikoa edo edozein lekutatik, udaletxearen aurrean izan nan elektronikoa eta internet nabigatzailean azpimarratzen dute ”, azaldu du, “ aplikazio hau, hasieratik, dagoeneko, 2014ko aldundiak, doakoa izango da toki-erakundeen kasuan, ”.

Lehendakariordea “ ahalegin ekonomiko handia ekarriko zuen proiektu hau eta bitarteko teknikoak, bai pertsonalak, bai eta foru aldundiak egindako Guadalajara, hala ere, herritar eta erakundeen kasuan, ezin da zenbatetsi da inguru urtean, gutxi gorabehera 200.000 euro ”.

Proiektu hori hasi zen 2013ko laugarren hiruhileko batean egingo da eta laugarren hiruhilekoan 2015 nahiz eta gero, 2014ko laugarren hiruhilekoan izango hedapenaren gehienak. zentzu horretan, hil honen hasieran hasi ziren, ekainaren lehen trebakuntza-jardunaldiak egin zirela idazkari edo administrari laguntzaileen udalei, ezagutzak behar den bezala egiteko tresna horiek ezartzea.

Bestalde, ezarpen hori errazteko, gipuzkoako foru aldundiak hitzarmena sinatu ere instalatzeko RED.es ekipo informatikoak, doan, toki-erakundeetan proiektu honekin bat egiten duten ostalaritzako. RED.es enpresa-erakunde publikoa da, Industria, Energia eta Turismo ministerioari atxikita lan egiten du lan, eta espainiako gizarteak potentziala ahalik eta gehien aprobetxatu internet eta teknologia berriak.

Zehazki, “ RED.es-Ek, inbertsioak egin behar dugun hitzarmena arabera Robisco 500.000 euro,% 80 finantzatutako laguntzek FEDER fondoen laguntza eta% 20 aldundiaren baliabide propioekin ”. “ Horrek esan nahi du baliabide egokiak emango ditu aldundiak behar bezala administrazio elektronikoa ezartzeko; hau da, ordenagailu bat eta eskanerra izango dituzten funtzio anitzeko guztiak doan eskatzen dioten udalentzat ”.

Además, Robisco también se refirió a otra importante actuación en la que la Diputación trabaja de la mano con la Junta de Comunidades de Castilla-La Mancha, a través de la Dirección General de Telecomunicaciones y Nuevas Tecnologías, para la interoperabilidad y colaboración tecnológica entre administraciones públicas. “Estamos trabajando en una Oficina Virtual de Registro, que es un servicio que permite la interconexión de registros entre las administraciones públicas y la eliminación del tránsito del papel entre las mismas, con considerables ahorros de costes y mayor comodidad para los ciudadanos”, explicó el vicepresidente.

Gogoratu beharra dago, duela aste batzuk teknologia berriak, diputatu den bilkura bat izan zuen zuzendari nagusiarekin eta teknologia berriak, Daniel Martínez Batanero, Telekomunikazio eta ogasun eta herri administrazio ministerioaren ordezkariak. Bilera horretan, bateratu egin ziren plataforma teknologikoa buruzko informazioa bulego honetan. gaur egun dauzkagun tresnak Aztertu ziren erregistro-Birtuala bi erakunde eta betebehar teknikoak hartu ahal izateko tresna teknologiko sustatutako komunak estatuko administrazio orokorreko administrazio elektronikoaren esparruan eta arrazionalizatzea, bikoiztasunak saihestuko handienaren bila.

En definitiva, “todas estas actuaciones van encaminadas a facilitar las gestiones administrativas, evitando desplazamientos, tiempo y dinero; y además a generar unos ahorros considerables a la administración. Con los nuevos sistemas, los ayuntamientos más pequeños que disponen de menos medios económicos y de personal, podrán reducir sus tiempos de respuesta, mejorando así el servicio que prestan a los vecinos”, dijo el Vicepresidente

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

Erregistro-Bulego Birtuala (EEBB)

Erregistro-interkonexio Sistema

  • Zerbitzu elektronikoak
  • Administrazioen arteko lankidetza
  • Elkarreragingarritasuna
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.
 
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.