La Plataforma d'Intermediació de dades del MINHAP incorpora 3 nous servicis

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

16 juliol 2014

MUFACE ha incorporat 3 nous certificats al catàleg de servicis disponibles en la plataforma d'intermediació de dades.

El catàleg de servicis disponibles en la plataforma d'intermediació de dades s'àmplia amb la incorporació de nous servicis des de MUFACE. Els nous certificats disponibles són:

• Certificat d'Afiliació
  • Certificat Individual d'Abonaments de Servicis
  • Certificat de Prestacions de Pagament Únic

La versió actual permet obtindre el certificat electrònic en format PDF. Es preveu que a mitjà termini s'incorpore una versió que retorne la informació en format XML estructurat, la qual cosa permetria la seua consulta automatitzada.

Amb estos, ja estan disponibles en la plataforma 42 servicis. En el primer semestre semestre de 2014 s'han realitzat 15.274.658 transmissions de dades, amb un estalvi benvolgut al ciutadà de 78.536.094 €

Més informació sobre la solució Plataforma d'Intermediació

• Infraestructures i servicis comuns
  • Interoperabilitat