Plan Moderniza 7.0 da deputación de Alacante.

• Opinar
  • Escoitar

17 xaneiro 2014

O plan de modernización posto en marcha pola deputación para ofrecer diferentes servizos de administración electrónica desde os seus concellos está a cultivar diferentes recoñecementos.

O Plan Moderniza 7.0 é unha iniciativa que ofrece aos consistorios os servizos de Concello na Nube, software municipal, administración electrónica, portais webs municipais, así como a firma dixital, certificados de sede electrónica e selo de órgano, entre outras posibilidades. Desta forma, calquera cidadán pode solicitar un certificado de empadroamento ao instante sen necesidade de desprazarse ao municipio, mentres que un empregado público consegue, desde un teléfono móbil, dispor de firma dixital, accións que axilizan considerablemente a tramitación de documentos.

Trátase dun proxecto provincial xa consolidado que se caracteriza polo considerable aforro económico que está a xerar nos consistorios que se adheriron a el.

O Plan Moderniza 7.0 da Deputación de Alacante conseguiu alzarse como finalista nas categorías de ‘Mellor servizo operativo en Administración Electrónica na Nube’ e ‘Mellor proposta de colaboración público-privada’ no IV edición do Congreso Nacional de Interoperabilidade e Seguridade que se celebra en Madrid.
Tamén, o ‘Plan Moderniza 6.0’ da Deputación de Alacante dirixido a innovar e transformar a administración local foi recentemente galardoado polo Ministerio de Facenda e Administracións Públicas nos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública 2012.

• Cidadán
  • Servizos electrónicos