A Deputación de Málaga achega a tramitación electrónica a través dunha plataforma pioneira en España a 88 municipios malagueños

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

28 xaneiro 2014

O sistema moderniza a xestión administrativa dos concellos e ofrece unha maior transparencia e eficiencia ao cidadán para a realización de trámites burocráticos.

A Deputación implantará unha nova plataforma de tramitación electrónica que vai modernizar a xestión administrativa e a axilizar a realización de trámites burocráticos ao cidadán nos 88 concellos de municipios menores de 20.000 habitantes da provincia de Málaga.

Así o deu a coñecer hoxe o vicepresidente e responsable de Novas Tecnoloxías e Goberno Aberto, Francisco Oblaré, quen presentou a plataforma aos responsables municipais. Un sistema pioneiro en España que ofrece unha maior transparencia e eficiencia ante a cidadanía, cumprindo coas leis de Transparencia e Administración electrónica.

Trátase dunha iniciativa que se enmarca dentro do proxecto Ágora e que vai permitir “que os 88 municipios menores de 20.000 habitantes da provincia dispoñan dun sistema de tramitación de expedientes electrónicos do máis alto nivel tecnolóxico”, explicou Oblaré.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Cidadán