A facturación electrónica no Concello de Pamplona sobe un 61% en 2013

• Opinar
  • Escoitar

20 xaneiro 2014

O Concello de Pamplona rexistrou no ano 2013 a cifra de 12.242 facturas das que un 76 por cento (9.351) entraron no sistema xa con formato dixital.

Este pasado ano o avance na implantación de facturae foi evidente xa que se en decembro de 2012 a porcentaxe de facturas electrónicas recibidas era dun 24 por cento, no último cuadrimestre do ano 2013 a porcentaxe situábase no 85 por cento.

A modo de referente, a mediados de 2013 Pamplona era a única cidade española que superaba o 50 por cento en factura electrónica recibida, segundo un informe da Federación Española de Municipios e Provincias.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Empresa
  • Servizos electrónicos