La facturació electrònica a l'Ajuntament de Pamplona puja un 61% en 2013

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

20 gener 2014

L'Ajuntament de Pamplona ha registrat l'any 2013 la xifra de 12.242 factures de les quals un 76 per cent (9.351) van entrar en el sistema ja amb format digital.

Aquest passat any l'avanç en la implantació de facturae ha estat evident ja que si al desembre de 2012 el percentatge de factures electròniques rebudes era d'un 24 per cent, en l'últim quadrimestre de l'any 2013 el percentatge se situava en el 85 per cent.

A manera de referent, a mitjan 2013 Pamplona era l'única ciutat espanyola que superava el 50 per cent en factura electrònica rebuda, segons un informe de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Empresa
  • Serveis electrònics