accesskey_mod_content

O Concello de Murcia aposta pola xestión electrónica para reducir gastos

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

25 outubro 2013

Destinará 2,4 millóns para implantar un plan que inclúe o pago e cobro telemático de facturas e impostos, abandonando así o papel.

Unha das tarefas máis difíciles ás que vai facer fronte a concellaría de Facenda será a consolidación da modernización da Administración. Así o explicou a concelleira do ramo, Isabel Martínez Conesa, quen explicou que «se trata dun cambio de cultura moi importante, que requirirá do esforzo de todos». «Non se pode avanzar na redución dos períodos de pago se seguimos tramitando todo en papel, polo que hai que apostar pola administración electrónica», engadiu a edil durante a presentación dos orzamentos do próximo ano.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Servizos electrónicos