ORVE permite o avance na ‘Administración sen papeis’ en Canarias.

• Opinar
  • Escoitar

27 maio 2013

A Oficina de Rexistro Virtual (ORVE) integra todos os niveis da Administración en Canarias: os 188 rexistros da Comunidade, os 88 concellos e os seus 7 cabidos.

O secretario de Estado de Administracións Públicas, Antonio Beteta, asinou un Convenio de Colaboración coa Comunidade Autónoma de Canarias para implantar no arquipélago a Oficina de Rexistro Virtual (ORVE), un novo avance na ‘Administración sen papeis’, que fai realidade a integración de todos os niveis da Administración na Comunidade Autónoma de Canarias: os 186 rexistros da Comunidade, os 88 Concellos do territorio e os seus 7 Cabidos.

Canarias, que se converte na segunda rexión en adherirse ao proxecto, tras a Comunidade de Madrid, conseguirá uns aforros de 2.434.575 euros anuais, en tránsito e manipulación do papel nesta Comunidade, xa que se suprime o traslado físico da documentación, na que se empregaban 16 días de media, e substitúese polo intercambio telemático de arquivos, no que só se empregan 16 segundos.

Outras referencias:  Canarias aforrará 2,5 millóns co Rexistro Virtual(Abre en xanela nova)(Abre en nova xanela)

Máis información sobre a solución ORVE/SIR

• Cooperación interadministrativa
  • Servizos electrónicos