Emprende en 3

• Opinar
  • Escoitar

28 maio 2013

Plataforma electrónica que posibilita a tramitación electrónica das declaracións responsables dos emprendedores.

O Ministerio de Facenda e Administracións Públicas, en colaboración cos Ministerios de Presidencia, de Industria, Enerxía e Turismo e de Economía e Competitividade e en coordinación coa Federación Española de Municipios e Provincias, desenvolveu un proxecto de simplificación administrativa denominado “Emprende En Tres”, que consiste nunha plataforma electrónica que posibilita a tramitación electrónica das declaracións responsables daqueles emprendedores, empresarios ou titulares de actividades económicas ou empresariais que desexen iniciar a súa actividade ou trasladar o seu negocio e a integración automática desta tramitación coas plataformas xa existentes.

Máis información no portal EUGO(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Empresa