La Diputació de Castelló dissenya 100 webs municipals.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

17 juny 2013

La Diputació de Castelló, en el seu compromís per agilitzar el funcionament de l'administració, dotar-ho de transparència i assistir als ajuntaments en estes temàtiques per a facilitar-los eixa evolució, continua treballant des de l'àrea de Modernització i del SEPAM en assistència informàtica.

D'eixa manera, esta legislatura, el SEPAM ha assistit ja 788 consultes informàtiques dels consistoris provincials, ha dissenyat més de 100 portals web i quatre pàgines web municipals completes, a més de fomentar l'ús del correu electrònic en l'administració local, fomentar el coneixement de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC), generar una plataforma de formació online, i gestionar els 60 telecentres que garantixen l'accés a Internet en els municipis més xicotets.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Cooperació interadministrativa
  • Ciutadà