A Deputación de Castelló deseña 100 webs municipais.

• Opinar
  • Escoitar

17 xuño 2013

A Deputación de Castelló, no seu compromiso por axilizar o funcionamento da administración, dotalo de transparencia e asistir aos concellos nestas temáticas para facilitarlles esa evolución, continúa traballando desde a área de Modernización e do SEPAM en asistencia informática.

Dese modo, esta lexislatura, o SEPAM asistiu xa 788 consultas informáticas dos consistorios provinciais, deseñou máis de 100 portais web e catro páxinas web municipais completas, ademais de fomentar o uso do correo electrónico na administración local, fomentar o coñecemento das Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC), xerar unha plataforma de formación en liña, e xestionar os 60 telecentros que garanten o acceso a Internet nos municipios máis pequenos.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Cidadán