• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

19 juliol 2013

La pàgina web de l'Ajuntament de Madrid és la millor d'Europa entre les municipals i la tercera a nivell mundial, segons un estudi promogut per Nacions Unides i realitzat a través de l'i-Governance Institute d'Estats Units i diverses universitats americanes de New Jersey i Kent.

Els portals de les cent ciutats amb major població a tot el món han estat analitzats als apartats de privadesa/seguretat, continguts, serveis i participació ciutadana. La metodologia utilitzada en el Digital Governance in Municipalities Worldwide Survey (2011-2012) examina entre 18 i 26 indicadors a cada apartat i valora el seu nivell de qualitat i compliment a cada portal en una escala de 0 a 3 punts.

La web de la capital espanyola, madrid.es, destaca sobretot per la seva facilitat d'ús i la qualitat dels seus continguts i serveis, i en el rànquing mundial apareix en tercer lloc després de Seül i Torontó, com ha destacat l'Ajuntament de Madrid a través d'un comunicat.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Software Libre