Paterna constituïx el Comité de Seguretat per a vetlar per l'administració electrònica

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

16 juliol 2013

El Comité de Seguretat posat en marxa per l'Ajuntament de Paterna té l'objectiu de reforçar la seguretat dels suports informàtics de l'administració electrònica. Es tracta d'un òrgan de control i seguretat informàtica i s'establix en compliment amb el Decret 3/2010 pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat en l'àmbit de l'Administració Electrònica.

El comité ha quedat presidit per l'alcalde i compost per la cap de l'Àrea d'Organització i Modernització-TIC, el Cap de Policia, el Cap de l'Àrea de Recursos Humans, l'Interventor Municipal, la Tresorera Municipal, l'Oficial Major, la Secretària General i el Cap de l'Àrea de Contractació, entre uns altres.

Entre les funcions del comité destaca la d'establir procediments per al control de les dades mitjançant la coordinació de diferents àrees i l'aprovació d'una normativa de seguretat de la informació. Amb açò es promou la millora contínua de la seguretat informàtica d'un municipi que gestiona les dades de prop de 70.000 persones.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Seguretat