Arrigorriaga instal·larà dues 'oficines electròniques' per a gestions municipals

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

15 juliol 2013

Situades en Abusu i en el poliesportiu, estaran permanentment en actiu.

L'Ajuntament d'Arrigorriaga segueix avançant en el procés d'apropar l'Administració local a la ciutadania i anuncia que, "després del període estival, es va a habilitar una plataforma d'accés a diversos serveis de forma electrònica i amb solament un clic de ratolí". Aquesta iniciativa és fruit del conveni de col·laboració subscrit entre el Consistori i la Fundació Europea per a la Societat de la Informació i l'Administració Electrònica.

• Ciutadà
  • Serveis electrònics