O Concello de Mar espera aforrar 800.000 euros coa xestión virutal de trámites

• Opinar
  • Escoitar

15 xullo 2013

A administración electrónica permite obter documentos oficiais de forma automática.

Tras meses de pruebas, ajustes y difusión entre el personal del Ayuntamiento, se pone a disposición de los roqueteros la web ciudadano.aytoroquetas.org la nueva oficina virtual que permitirá realizar múltiples trámites administrativos sin desplazarse.

O ambicioso proxecto foi presentado en sociedade polo concelleiro Francisco Gutiérrez, acompañado dos técnicos Francisco Galindo e Diego Ruiz, que se encargaron de crear a aplicación “con software libre, polo que se conseguiu reducir os custos un 90%”.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos