O Concello de Elxe renova a súa imaxe na rede e mellora os servizos en liña

• Opinar
  • Escoitar

09 xullo 2013

Unha nova páxina web de Elxe permite aos usuarios realizar trámites por internet sen necesidade de desprazarse ás OMACs.

Elxe estrea páxina web. O Concello renovou completamente os servizos e a imaxe que ofrecían na rede. Entre as funcións engadidas a gran aposta céntrase na administración electrónica, xa que a partir de agora os cidadáns ilicitanos poderán realizar mediante internet os 28 trámites máis habituais que se realizan a través do Concello. Así, a actual versión ofrecerá tanto as antigas funcións e contidos como os máis recentes, pero de distinta forma, cun deseño máis moderno e organizado.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos