accesskey_mod_content

O Concello de Madrid aproba por Decreto do 9 de abril de 2013 a instrución sobre a firma electrónica do empregado público.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

25 abril 2013

Boletín oficial do Concello de Madrid do 22 de abril de 2013.

O 22 de abril de 2013 o BOAM publica o Decreto do 9 de abril de 2013 da Delegada da área de Goberno de Economía, Facenda e Administración Pública polo que se aproba a Instrución 4/2013, relativa á implantación da firma electrónica de empregado público no Concello de Madrid.

Pode consultar o documento completo en https://sede.madrid.es/csv https://sede.madrid.es/csv(Abre en nova xanela) co código 0901E24080582AAB

  • Servizos electrónicos
  • Seguridade
  • Identidade e Firma electrónica