O 56% dos concellos galegos permite a tramitación telemática de procedementos administrativos.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

29 outubro 2012

Datos de 2011, lo que supone un ascenso de 20 puntos en relación al porcentaje de 2010.

A Xunta destacou nun comunicado que este é un dos datos máis destacados dos resultados do informe sobre Administración electrónica nos Concellos de Galicia, que elabora o Observatorio da Sociedade dá Información e a Modernización de Galicia ( Osimga(Abre en nova xanela) ), que depende da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos