O Concello de Pamplona xeneralizará o uso de factura electrónica a partir de 2013.

• Opinar
  • Escoitar

13 novembro 2012

A partir de 2013 os provedores e contratistas do Concello de Pamplona deberán enviar as súas facturas a través do correo electrónico. O Consistorio decidiu estender o servizo de recepción de facturas electrónicas de forma xeneralizada a principios do próximo ano.

Esta actuación enmárcase nas distintas iniciativas do Consistorio para mellorar a súa eficiencia e eliminar cargas aos cidadáns, e para informar sobre a implantación e funcionamento desta ferramenta convocouse esta tarde aos interesados en Civivox Iturrama para recibir unha sesión formativa gratuíta a cargo de persoal de Animsa, empresa pública que xestiona a informática municipal.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos