" /> PAe - L'Ajuntament de Boadilla de la Muntanya signa un acord amb Telefónica Espanya per arribar a ser una 'Ciutat Intel·ligent'.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

28 maig 2012

L'objectiu d'aquesta iniciativa, segons ha assenyalat el primer edil de la localitat, "és el de fer encara més pròxima la gestió pública al ciutadà al mateix temps que es redueixen els temps d'atenció al ciutadà, reduint costos i millorant els recursos disponibles, tot això d'una manera més sostenible per al medi ambient".

A l'empara d'aquest conveni, es crearà un equip de treball interdisciplinari entre l'Ajuntament de Boadilla de la Muntanya i Telefónica Espanya per engegar un Pla d'Innovació TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) que analitzarà l'actual situació tecnològica de Boadilla de la Muntanya, establirà els objectius estratègics i identificarà els projectes clau i la seva gestió.

Més informació(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Serveis electrònics