L'Ajuntament de Sevilla estrenarà el seu 'govern obert' en els districtes.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

21 febrer 2012

Els regidors podran interactuar amb els sevillans i contestar a les qüestions que plantegen a través d'internet i, més avant, a través d'una aplicació per a mòbils.

De què es tracta? Simplement d'utilitzar ferramentes informàtiques per a aconseguir la màxima de la transparència, facilitar que els ciutadans puguen traslladar diàriament les seues preguntes, propostes o queixes als regidors tan sols fent un clic en el teclat del seu ordinador o fins i tot a través del seu telèfon mòbil, doncs l'Ajuntament té previst més avant desenvolupar una aplicació gratuïta per a permetre esta opció.

més informació(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics
  • Ciutadà