accesskey _ mod _ content

Bitartekaritza-Plataforma kontsulta-prestazio publikoak eta Zerbitzu Berriak: Mendekotasun gradua eta maila

12 abendua 2012

INSS erakundeak, plataformaren bidez bitartekaritza, guztiei eskura jarri du erakunde publikoen kontsulta-zerbitzua zerbitzuen prestazio sozial publikoen erregistroa eta aldi baterako ezintasun eta amatasun egoeretan.

Zerbitzu honek informazio hau ematen diren prestazioak herritar batek gaur egun:

• Prozesu-data: egiten du kontsulta.
  • Izen-abizenak: Izen-abizenak behar duen pertsonaren kontsultatzen.
  • Jasotako prestazioen kodea eta deskribapena.
  • Jasotako prestazioen zenbatekoa.

Helbide honetan ere eskura daiteke: 10etik zerbitzua ekoizpen 2012ko abenduan.

Era berean, eskaintzen IMSERSO-plataformaren bidez kontsultatzeko zerbitzua mendetasun gradua eta maila pertsona bat.
Zerbitzu hori ekoizpen-en dago eskuragarri, 2012ko uztailaren 10etik aurrerako.

Informazio gehiago nahi izanez gero, ikus zerbitzuen dokumentazioa eta zerbitzuen katalogoa deskargen eremuan:
http://administracionelectronica.gob.es/baliabideak/EAP _ 13444285167863748.pdf ekimen = 212? (Ireki leiho berrian)

Buruzko informazio gehiago Bitartekaritza-Plataforma

• Elkarreragingarritasuna