O Concello de Murcia prevé reducir a 30 días os trámites para pagar aos seus provedores grazas a tecnoloxía da Universidade de Murcia.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

07 decembro 2012

O Concello de Murcia prevé reducir a entre 15 e 30 días o prazo para realizar os trámites administrativos que ten que cubrir para pagar aos seus provedores, grazas á incorporación de tecnoloxía da Universidade de Murcia (UMU), o que suporá axilizar unhas xestións que actualmente duran entre 40 e 50 días.

Isto será posible grazas a un acordo entre o Concello de Murcia e a Universidade de Murcia (UMU).

Este acordo suporá a transferencia progresiva da tecnoloxía da UMU, de forma que a administración electrónica cos provedores poderá estar a funcionar no primeiro semestre de 2013, aínda que a intención é estender o seu desenvolvemento a outras áreas e ámbitos de xestión cos cidadáns, segundo o alcalde.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos