L'Ajuntament de Múrcia preveu reduir a 30 dies els tràmits per a pagar als seus proveïdors gràcies a tecnologia de la Universitat de Múrcia.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

07 desembre 2012

L'Ajuntament de Múrcia preveu reduir a entre 15 i 30 dies el termini per a realitzar els tràmits administratius que ha d'emplenar per a pagar als seus proveïdors, gràcies a la incorporació de tecnologia de la Universitat de Múrcia (UMU), la qual cosa suposarà agilitzar unes gestions que actualment duren entre 40 i 50 dies.

Açò serà possible gràcies a un acord entre l'Ajuntament de Múrcia i la Universitat de Múrcia (UMU).

Este acord suposarà la transferència progressiva de la tecnologia de la UMU, de manera que l'administració electrònica amb els proveïdors podrà estar funcionant en el primer semestre de 2013, encara que la intenció és estendre el seu desenvolupament a altres àrees i àmbits de gestió amb els ciutadans, segons l'alcalde.

Més informació(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics